Get In Touch
Menara Caraka, Lantai 12, Jl. Mega Kuningan Barat, Blok E4 7 No. 1, Kawasan Mega
Kuningan, Jakarta 12950
Work Inquiries
partnership@mantappu.com
(+62) 818 0401 3060

Takuya Ohsawa Contract Ended

October 26, 2023

by nadia

|

Takuya Ohsawa (大澤拓也)

Hello, this is Mantappu Corp. 

First of all, we would like to express our gratitude to those who have been supporting Takuya Ohsawa as part of Mantappu Corp. 

As of October 26th, 2023, Takuya has ended his exclusive contract with Mantappu Corp. and will continue his activity as a content creator independently. After careful consideration and discussion with Takuya, Mantappu Corp. has decided to respect Takuya’s decision as this would best reflect his future aspiration and personal vision. 

Although the contract has ended, Mantappu Corp. will continue to cheer on Takuya’s new beginning in the near future and we hope for dearest fans to do the same. 

Thank you for your understanding, we hope for your continuous love and support for Mantappu Corp’s talents in the upcoming activities. 

Regards,

Mantappu Corp.

—————————–

Halo ini Mantappu Corp.

Pertama-tama, kami ingin mengucapkan terima kasih untuk kalian yang sudah mendukung Takuya Ohsawa sebagai bagian dari Mantappu Corp.

Per tanggal 26 Oktober 2023, Takuya telah mengakhiri kontrak eksklusifnya dengan Mantappu Corp. dan akan melanjutkan aktivitasnya sebagai content creator secara mandiri. Setelah melalui beberapa pertimbangan dan diskusi dengan Takuya, Mantappu Corp. telah memutuskan untuk menghormati keputusan Takuya karena ini akan mencerminkan aspirasi dan visi pribadinya di masa depan.

Meskipun kontrak telah berakhir, Mantappu Corp. akan terus mendukung perjalanan baru Takuya di masa depan dan kami berharap teman-teman fans juga demikian.  

Terima kasih atas pengertiannya. Kami mengharapkan dukungan penuh atas kegiatan talent Mantappu Corp. di masa mendatang. 

Hormat kami,

Mantappu Corp.